vrijdag 5 januari 2018

Stilte voor de storm

Deze tijd van het jaar vind ik altijd het rustigste. Het is een tijd die ik besteed aan de mensen die me dierbaar zijn, waarin ik samen met de rest van het gezin eindeloos kerstfilms kijk, er een dagje op uit trek en lekkere hapjes maak die we vervolgens samen opeten. Er hoeft niet zoveel en dat geeft rust.

Ook de rest van de wereld lijkt stil te liggen. Het betekent even adempauze, voordat ik de uitwerking krijg van het inzetbaarheidsprofiel dat de bedrijfsarts heeft gemaakt. Waarin hopelijk heel duidelijk word vermeld wat we mondeling hebben besproken; mijn eerste stap word revalideren en re-integreren via tijdelijk passend werk. Adempauze voor er duidelijkheid komt over dat revalidatietraject, of ik degene die al was ingezet kan gaan vervolgen of dat er een nieuwe aangevraagd moet worden. Adempauze voor ik het gesprek met mijn loopbaanadviseur over het te volgen re-integratie traject weer oppak. En vooral adempauze voordat ik opnieuw met mijn leidinggevende om de tafel moet. Een gesprek waar ik soms wel even wakker van lig, omdat er veel vanaf gaat hangen. Maar aangezien er voldoende tijd is om me daar goed op voor te bereiden doe ik mijn best het te parkeren en te genieten van dat wat er is.


Ik ga nog even verder met mijn kerstreces, voordat alles en iedereen weer aan de slag gaat. Tot volgende week!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Iedereen een rugzak

Enig tijd terug alweer, zat ik in een bijzonder gesprek waar het onderwerp ‘rugzakje’ ter sprake kwam. Het zette een en ander mooi in pers...